blabla

tjaa, kurdi här! har inte bloggat på några dagar så det här får bli en snabb uppdatering om vad jag har gjort på lovet typ,
lördag; va med stina på dagen, vi var hemma hos mej o kollade på grinchen, gjorde pankakor o sjöng singstar! sen på kvällen åkte vi hem till henne o kollade på film med matilda också, o så fettade vi såklart me chips&dipp o jag åt mkt knäck också :D
våra missbildade fina pankakor :)

ny smak!(eller så e jag jävligt efter) skit god iaf!

igår; hm..åt å donken me ludvig först på dan, mmh åt glass med pommes, så jävla gott! sen gick vi runt o letade efter klappar, men jag hittade inget för jag orkar inte köpa nåt (a) hehe, sen vid 9 CYKLADE jag, fetto och sockertop hem till gabbi, asså det va typ 3 dm snö ute, va inte såå jävla lätt att cykla, hahahahah när vi kom fram ttill gabbi stod hon bara o garvade åt oss undra varför:
 
HAHAHAAH seriöst fulaste jag sett, snälla notera lisas/sockertops skidglasögon, och hur mina glasögon ser ut. och fettos snö på luvan! jag dööör!!

aja vi kollade iaf på coyote ugly, käkade massa popcorn o va allmänt störda,
haha sen när vi skulle cykla hem var det typ 5 dm snö ute, det tog nästan en halvtimme för oss att cykla hem, brukar ta ca 7 min annars..haha.

idag ska jag frst ner på stan med gabbi, ska fika eller äta på coffee lounge <3 o hon ska leta efter julklappar, sen lite senare ska jag, sockertop och fetto nog sova hos gabbi, ska bli nice, o vi ska fetta rejjäääält, som vanligt då..

och imorn kommer mina kusiner från kurdistan!!  åh ni förstår inte hur mkt jag har längtat :D hihi

aja måste äta frukost innan jag dör av hunger, vi hörs, puss/ Lara

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är du som e efter den smaken har funnits sen lite före sommaren ...

2009-12-21 @ 15:13:12
Postat av: kurdi

okeeeeeeeej!

2009-12-21 @ 18:28:13
Postat av: stina

hahahaaaaaaaaaa fan vilken ful bild! dina glasögon!!! jag DÖÖÖR!!!

2009-12-21 @ 20:09:19
Postat av: tess

sv; du är söt :D

hihi härligt lov du verkar ha haft, iaf till nu :) <3

2009-12-21 @ 22:46:24
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: tess

sv; du är söt :D

hihi härligt lov du verkar ha haft, iaf till nu :) <3

2009-12-21 @ 22:50:24
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: jossan

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-27 @ 02:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0