A cold winterday


Uppdateringar från de iskalla vita Sääällen!
Idag har jag varit ute i slalombacken typ hela dagen :) Skitkul men jävligt kallt, jag hade ändå 5 lager kläder. .
Eftersom det här är en fetto blogg och jag är ett fetto, borde jag skriva lite i den kategorien, men sanning är att dagarna här har jag inte fettat mig så mkt. En marabou daim och annan choklad, annars vanlig husmanskost i NORMALA portioner :O annars brukar jag äta typ flera asså xD



Mobila bredbandet finally funkar och nu går internet snabbt annars hade jag aldrig kunna ens komma in på bloggen. .
Just nu sitter jag här och lyssnar på tvivelfronts(världens minsta band typ)  -  A cold winterday (därav rubriken)  Jag är mätt och belåten efter att ätit hamburgare med plenty of cheese åhh <333

Ha det bra!!

// Amanda

Kommentarer
Postat av: malin

Du är saknad pandan <3

2010-01-01 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0