02:05

tja fettobloggen, jag sitter i vardagsrummet med ett glas juice o e ashungrig men vågar inte gå till köket, för då kommer jag väcka mamma o dom kommer hon bli sur på mej för att jag e vaken -_-
det är inte lätt när det är svårt..hah! Gud va dramatisk jag är..

aja idag har jag iaf fikat på stan med stinis! wayne's chailatte (L)
gick runt på stan o kollade också, men jag köpte inget, eller jo eller nej typ..
sen åkte jag hem o åt o sen hem till stina o fetta med marabou o chips (L) o kollade på bröllopsduellen, den va bra tycker jag :D
orkar inte skriva nå mer nu, men vi hörs, puss/kurdi
hahahaha gjorde ju pepparkakor förra veckan typ, o gjorde jag dessa också :D gissa vad det står för.. XD


Kommentarer
Postat av: malin

Lara <3 Robin ofc!!!!

2010-01-01 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0