Mygg, Kyla och morgondopp

Hola Cebollas!

El fetto is here och tänkte meddela lite om morgonens händelser.

Klockan sju imorse träffades vi ( jag, Sockertop, Sjöström och Stina) vid ja, vad tror ni??Konsum med stort K. Därifrån cyklade vi ända till säljsjön jag och Sockertop var typ en mil efter de andra hurtisarna men vi kom fram till slut.. Vi slog oss ner under en gran eftersom det regnade och ingen av oss var smarta nog att ta med ett paraply. Vi satt och åt lite, givetvis, jag åt macka, oboy, juice, körsbär och sushi. Lisa skippade att bada, men vi andra doppade oss. Kallt men väldigt uppfriskade. Här kommer some bilder;

Så äckligt kallt..En varm stor filt värmdeStina o Sockertop, sjöström hängde med på ett hörd längst åt vänster.



Åhhh imorgon är det skola det ska bli funfun att träffa alla i vår kära fettoklass men jag pallar inte själva skolan seriöst.

Aja har det super :)

Fetto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0