kurdi, även kallad Lara här!

Tjatja!! sitter o kollar på vänner, shit sjuuukt bra serie?jaaa!
aja idag va jag ju först i skolan, seeeeeeeeegt. hatar torsdagar!!
sen åkte jag o gabriella ner till stan (fick pengar idaag, wohoo!) haha så jag köpte en kofta, o nagellack, me like!
sen åkte jag till kulturskolan, sånggrej, hahahahahahah snacka om att ha dåligt lokalsinne jag hittade inte ens dit!!:O
men sen träffade jag hjalmar o han visade mej vägen :D
när jag kom hem gjorde jag läsk direkt och värmde pizza i mikron, yummmmiiii. o kollade ROBINS blogg ofc..
o snart ska jag ätaa middag, pizzan va ju bara mellanmål, daaaah.
lite bilder från dagen nu :D

fick polkagris av fetto, inte varje dag man får en polkagris från polkagris-staden!!! tack amanda :):):):):)
åt även lite på stan.. yo that's my bitch!
pussssss / kurdi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0