HOLISH

Hallå!

Som kurdi skrev tidigare idag var jag(sockertop), fetto och svenni på marin "festivalen" igår kväll... Det var antagligen det mest patetiska försök jag någonsin sett att försöka fixa en festival, extremt lugubert Gävle, ni lyckas alltid!
Vi tittade i varje fall på bandet "Burn the Fuel" igår, dom var asbra, men insåg kort efter att dem slutat spela att marinfestivalen inte var något värt att slösa sin tid på, så vi begav oss till Wayne's och fikade och åt (självklart liksom!) till klockan tio.
Klockan tio var det på den-värdelösa-festivalen DiLeva som vi planerat att kolla på, sagt och gjort.

Idag har jag jobbat till 5, kändes ändå ok efter ett par månaders uppehåll. Nu taggar jag för reprisen av lipstick jungle 18.00!

Slänger upp en bild på DiLeva
Farish!


Kommentarer
Postat av: kurdi

hahahaahah! fräsh bild :D

2009-08-15 @ 18:21:16
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0