Aloha!!

hej hej sexiga svennen här ;)

 sockertop och fetto är hos mig nu och vi ha fetta litet grann of course .. :D Marabou och jordgubbar inte så värst fetto kanske.. men ngt dock :D Har sovit hela dan idag typ .. en göra-ingenting-dag helt enkelt. Fast sen var jag med fetto en stund och nu på kvällen kom sockertop och fetto över för a.. att äta :) vi satte på nån svensk film som heter "Rånarna" men det fvar ingen som kolla eftersom alla satt vid  datorn.  och just det på tal om ingetnting igår typ regnade det värsta mkt och jag satt ute i spöregnet i typ 30 -40 minuter. Hahaha ja så flummi :) anyway så idag är jag värsta förkyld , men det var värt det...:)  men jag mste sluta nu snart. ja känner att mitt tjockisalarm har satt igång dvs det är dags att börja käka igen. ska gå ner och äta nån macka eller glass eller nått. och på tal om det, för den som undrar kan jag med glädje meddela att min viktökning går alldeles utmärkt, jag lägger ständigt på mig nya kilon :) längtar till ja inte kan köpa kläder i butiker längre utan måste specialbeställa.. ^^ nä nu måste jag dra och stoppa nått i munnnen, chipsmuskeln har varit oaktiv allför länge nu..:) xoxo Svenni

    Lite gamla bilder på the fat brownies.. på MAX såklart! :D jag på MAX :) åhh.. MAX! blev så sjukt sugen på en friscoburgare nu asså!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0